Kuvailua ja Kuulumisia:)

Hei! olin siis perjantaina ottelemassa talven vikat kuvat tai jos nyt sanoo rehellisesti niin minun ja sulon kohdalta ensimmäiset kuvat tältä talvelta. Mukana oli siis Venla,Emmi,Iida,Minä ja Ursula. Oli superhyvä ilma ja lunta tuiskutti sopivasti eikä liikaa ainoa joka kärsi tästä ilmasta oli kamera. Muuten tuli aivan mahtavia kuvia,vieressä oleva kuva ei ole suosikkini näistä,mut laitoinpa tuon nyt kuitenkin tänne että saisitte jonkinlaista materiaalia tästä reissusta. Venlalla ja Minulla oli kamerat ja en muista millä järkkärillä Venla kuvasi mutta itse kuvasin NikonD3300 kameralla,mutta siis Ursula ja Iida otti Martin kanssa kuvia ja niitä kuvia laitan alas,Venla otti Kaijan kanssa ja Minä ja Emmi Sulon kanssa. Sitten olin Sulon kanssa puomi tunnilla lauantaina ja Sulo ei nyt ihan loistanut tässä tehtävässä. Mentiin siis niin että oli kummallakin pitkällä sivulla kolme puomia ja päädyissä oli kummassakin yksi tultiin ravissa puomin yli sitten kolme askelta käyntiä ja sitten taas seuraavan puomin yli ravissa  jonka jälkeen tultiin päätypuomi ravissa,päätypuomi tultiin ihan hyvin yli mut sen jälkeen alkoi joka kertainen säätö. Meni se pari kertaa ne kolme puomii hyvin nätisti yli mut se vähän väliä kaahas tykinkuulana niitten yli ilman mitään käyntiä suoraan seuraavan takapuoleen! Vitsit mä en joskus osaa ratsastaa tota hevosta,mua hävetti sit kääntää se siitä kentän poikki pois sieltä takamuksesta...Mut täytyy taas sit hokea ittelleen et ens kerta menee paremmin. Mut tää lyhyt postaus oli nyt tässä!



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

To 22.12.2016

Kuulumis postaus joulusta(myöhässä)

Kiitos Ylirannan ratsutilan Venäläjäiset!